امروزه همه مشتریان مهم هستند

در حال حاضر حوزه آگاهی بخشی و اطلاعرسانی تک تک ادمها گسترده تر و عمیق تر گشته است .

این مهم با کمک شبکه های اجتماعی محقق گشته است . اگر من و شما تا چند سال پیش از خدمات یا محصولات یک شرکت ناراضی بودیم یا تجربه ناخوشایندی از برخورد با انها را داشتیم نهایت می توانسیم ده یا بیست نفر را در جریان بگذاریم .

امروز به مدد فناوریهای نوین ارتباطی و خاصه گسترش و همه گیر شدن شبکه های اجتماعی شما می توانید تجربیات ناخوشایند خود را در زمانی کوتاه با میلیونها نفر به اشتراک بگذارید . نکته مهم دیگر اینکه شما با کمک فنآوری می توانید به صورت ویژه و گسترده مخاطبان یک شرکت یا سازمان را هدف فریادهای نارضایتی خود قرار دهید .

در گذشته مهم بودن افراد و مراجعان شما در نوع و کیفیت خدمات ارائه شده به ایشان تاثیری شگرف ، می گذاشت . چرا که مهم بودن و شهرت آنها برای شما کارکرد یک رسانه قدرتمند داشت .امروز همه مشتریان و مراجعان شما مهم هستند و می توانند بر روی کسب و کار شما اثراتی راهبردی بگذارند  . مشتریان معمولی و عادی شما با کمک شبکه های اجتماعی تبدیل به انسانهایی قدرتمند و اثرگذار شده اند . انها را دست کم نگیرید .

امروزه توجه به تک تک مشتریان صرفنظر از میزان خریدشان و اهمیت ریالی انها برای سازمان شما دیگر یک سلوک اخلاقی و انسانی ساده نیست ، یک راهبرد استراتژیک و مهم می باشد. این مهم را جدی بگیرید.

هزاران بار روی ایجاد تجربه های خوشایند برای مشتریانتان فکر و برنامه ریزی کنید . بخشی از بودجه های تبلیغاتی و سازمانی خود را به این امر اختصاص دهید  ایجاد تجربه خوشایند می تواند ارتشی قدرتمند برای شما در شبکه های اجتماعی ایجاد نماید. هر چه سریعتر این ارتش را راه بیندازید.

من میتوانم در ایجاد و تولید تجربیات خوشایند برای مشتریان سازمان شما مفید باشم . تمایل داشتید با من تماس بگیرید - 09121500624


احمد میرابی - تهران - تابستان 95

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
احمد میرابی

مشاوره  تبلیغات ، تجارت الکترونیک ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی برند ؛ علایق و عمده تجارب مرا شامل میشود . در کنار امور شغلی تحصیلات خود را تا مقطع دکتری مدیریت کسب وکار ادامه داده ام.

وبگاه: www.mirabi.ir پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

موارد مرتبط

مطالب برگزیده

برای تماس با دکتر احمد میرابی  از این اطلاعات استفاده کنید  : ایران  |  تهران | خ مطهری،بعد از تقاطع سهروردی | تلفن همراه : 09121500624 | ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  |

از اینکه هموطنانم هنگام استفاده از  مطالب و محتوای mirabi .ir رعایت امانت و ذکر منبع را می نمایند سراپا احترام، ادب و سپاس نثارشان می نمایم.