احمد میرابی

احمد میرابی

مشاوره  تبلیغات ، تجارت الکترونیک ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی برند ؛ علایق و عمده تجارب مرا شامل میشود . در کنار امور شغلی تحصیلات خود را تا مقطع دکتری مدیریت کسب وکار ادامه داده ام.

نشانی وبگاه: http://www.mirabi.ir

در جهان برندسازی و گسترش کسب و کار، امور متفاوتی در ساخت برندها حائز اهمیت است که توجه به آن­ ها و تمرکز بر ترویج و گسترش­شان، سبب مستحکم شدن جایگاه برندها است. یکی از مؤلفه ­هایی که مدیران حرفه ­ای کسب و کار در رونق مشاغل­شان بدان می ­اندیشند، ساخت برندها و ویژگی­ های آن است.

 در اثرِ پیشِ ­رو، در قالب عناوینی چون قول و وعده­ ی برند، ملاقات با ثروت، کلیدهای وعده­ ی برند، چگونگی نگارش قول برند، برندسازی در مورد استراتژی، تفاوت تصویر برند و هویت، تفاوت برند با لوگو یا برچسب، پرسش­ هایی که در مورد ساخت برند باید بپرسیم و پاداش ­ها به بحث و بررسی پیرامون ساخت برند و آنچه واقعاً مهم است، پرداخته­ ایم.      

 بی­ شک توجه به چگونگی ایجاد برند و ویژگی­ های آن و تمرکز و توجه بر راهبرد صحیح امور مرتبط با آن، سبب می­ شود که احتمال خطا در این امر خطیر توسط صاحبان مشاغل و کار­آفرینان به حداقل ممکن برسد. ترجمه­ ی کتاب حاضر، تلاشی است برای آشنایی فارسی­ زبانانِ جهان با بحث ساخت برندها و چگونگی آن.

 با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز       

 دکتر احمد میرابی-تابستان 1401 

عنوان و نام پدیدآور:ساخت برندها :آنچه واقعا مهم است /ادبورگهارد;ترجمه احمد میرابی.

139ص.

شابک:1200000 ریال :2-323-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :Branding made easy

موضوع:برندسازی(بازاریابی)

 Branding Marketing

موفقیت در کسب و کار

Success in business

شماره کتابشناسی ملی:9026380


بشر از آغاز آفرینش تا­کنون، هرگاه که اجتماعی هر چند دو نفره تشکیل داده، دچار بحث و مشاجره و جدل شده است و برای نشان دادن برتری فکری خود، بحث طولانی و خسته ­کننده ­ای را شکل داده است که گاه فرد مشاجره­ کننده، بازنده­ ی بحث و مجادله بوده است. این امر همواره بشر را به فکر فرو برده که به دنبال مسیری برای پیروزی و موفقیت در مشاجره باشد.   

 «ویشال گوپتا» در کتاب ارزنده ­ی «یادگیری نحوه­ی موفقیت و پیروزی در مشاجره»، ذیل تکنیک ­هایی، به آموزش فن مشاجره­ ی موفق و سازنده پرداخته است. وی در این تکنیک­ ها بدین موارد اشاره کرده است: پیشنهاد را معکوس کنید، اگر به جای من بودی، استثنائات یک قاعده نیستند، تو ناجی من هستی، مشاور عزیز من، وجه مشترک، سئوال اشتباه و درخواست دلیل و مدرک.   

عنوان و نام پدیدآور:یادگیری نحوه موفقیت و پیروزی در مشاجره :بیش از 20 تکنیکقدرتمند برای اینکه دیگرهرگز بحثی را از دست ندهیدکنمونه ای از زندگی واقعی با الهام از تجربیات زندگی شخصی نویسنده ها/ویشال گوپتا;ترجمه احمد میرابی.

132ص.

شابک:1300000 ریال :0-327-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :[؟Learn to Win argument and succeed part2: 20more powerful techniques to never lose an argument again( argument negotiation communication examination Law )،[202

موضوع:بحث و تبادل نظر

Discussion

شماره کتابشناسی ملی:8971623

کتاب یاد بگیرید چگونه در مباحث پیروز و موفق شوید
22 فروردين 1402

   
زبان کامل­ترین راه ارتباطی بشر بوده است که همواره برگ برنده و عامل پیروزی و شکست وی نیز به شمار می­ رفته است. تعاملات بشر، سبب ایجاد چالش و تنش بین آدمیان بوده است. همواره هر فردی برای رسیدن به خواسته­ هایش به کاربرد شگردهای مختلفی در ارتباطات کلامی متوسل شده است و در واقع برنده و بازنده شدن در مباحث همواره برای انسان ارزشمند بوده است.       

  «ویشال گوپتا» در کتاب دو جلدی «یاد بگیرید چگونه در مباحث پیروز شوید» به چهل تکنیک کاربردی اشاره می ­کند که بیست تکنیک در جلد نخست و بیست تکنیک در جلد دوم مطرح شده است که برای مخاطب مشتاق، جذّاب خواهد بود. وی در جلد نخست که جلد کنونی کتاب و در دستان شماست به موضوعاتی همچون: تکرار، سکوت، موافقت و مخالفت، تحسین، پیش­فرض­ های نادرست، آمار، بدی را با بدی جواب ندهید و غیره پرداخته است. 

 با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

 دکتر احمد میرابی – پاییز 1401 

عنوان و نام پدیدآور:یاد بگیرید چگونه در مباحث پیروز و موفق شوید:20 تکنیک قدرتمند به همراه مثال های واقعی برای موفقیت در مباحث;یک مهارت در زندگی هر فرد/ویشال گوپتا;ترجمه احمد میرابی.

136ص.

شابک:1300000 ریال :3-326-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :، 2020 ،Learn to Win argument and succeed : 20 powerful techniques to never lose an argument  again

موضوع:بحث و تبادل نظر

Discussion

بحث و تبادل نظر --راهنمای آموزشی

Discussion-- Study and teaching

شماره کتابشناسی ملی:8971378

کتاب زورق تنهایی
22 فروردين 1402

 

جسارت کرده ام و در تلاطم روزمرگی هایم، کلماتی برخاسته از اعوجاج درون را به تحریر درآورده ام.

چیستی و چرایی اش شرح  عاشقانه هایی است در تنهایی‏ های روزگارم .

"چه کنم‏ های دلم را

چه کنم

در این برهوت تنهایی

بیا تا قصه چه کنیم هایمان را بنویسیم."

سرشناسه:میرابی،احمد

عنوان و نام پدیدآور:زورق تنهایی(شعرهای عاشقانه)/احمد میرابی.

152ص.

شابک: 950000ریال،3-600-324-600-978

وضعیت فهرست نویسی:فیپا

موضوع:شعرفارسی-قرن14

شماره کتابشناسی ملی:8886385

کتاب بیهوده تر از عشق
01 بهمن 780


تمنای خیال انگیز اسطوره های شعر و ادب فارسی در گستره سرزمین عشق جان آدمی را به حلاوتی شیرین دچار می کند . و این ابتلا و دچار سرنوشتی عاشقانه است برای آنان که عشق را تجلی نور الهی در مملکت وجود می دانند.   

عشق، یگانه مفهوم بی­ تکرار هستی است و آدمی جستجوگر خستگی ­ناپذیر آن. در فراز و فرودهای زندگی، عشق است که جان آدمی را جان بخش و دستگیر بوده و هست. سخن از عشق گفتن و شِنودن، امری جاری و ساری در زندگی آدمیان است که گاه کشاکش ­های نفس­گیرِ آن، آدمی را به مرز جنون می ­رساند.

اگر عشق را معجونی از تشویش و تلاشی طاقت فرسا برای رسیدن به معشوق بدانیم، تلاش بی حاصل برای خلاصی از آن بیهوه ترین کار ممکن است و تداوم عشق در زندگانی بشر تائیدی است بر این مدعا.  گام نهادن بر لبه ی تیغ عشق، کاری است صعب و دشوار و عاشقی می­ خواهد خستگی­ ناپذیر که کمر همّت ببندد و پاشنه­ های آهنین وَر کِشد تا به سر منزل مقصود عشق برسد. تناقض زیبایی که در مفهوم عشق وجود دارد، همان­گونه که عشق را «آب حیات» می­ داند؛ در عین حال آن را «زهر کُشنده و شوکران »نیز می­ پندارد.              

 با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

 احمد میرابی – زمستان 1401 - تهران

سرشناسه:میرابی،احمد:1358-

عنوان و نام پدیدآور:بیهوده تر از عشق:(مجموعه اشعار عاشقانه)/احمد میرابی.

172ص.

شابک: 8-618-324-600-978

وضعیت فهرست نویسی:فیپا

موضوع:شعرفارسی-قرن14

Persian poetry--20th century

شماره کتابشناسی ملی:9107213

شاعر:احمد میرابی

شلوغی تن ­ها در کنار یکدیگر به تنهایی سهمگینی بشر را دچار ساخته و کشف یک تنهایی اصیل و سازنده در وجود آدمی می ­تواند به تنهایی راهگشای بسیاری از چالش ­ها و مشکلات باشد. تجلی تنهایی در مضامین شعری و ادبی دست مایه­ ای است برای بیان احساسات در غایت تنهایی باطنی یا به تعبیری شناخت درون و خودآگاهی ناشی از آن. وقتی فیلسوفی با توجه به این­که افکارش از کلام درونی ناشی می­ شود و تفکر بدون زبان امکان­ پذیر نیست؛ حتی در تنهایی موجودی اجتماعی است. به همین ترتیب تنهایی یک شاعر در کلام و نوشته ­هایش در واقع تجلی اجتماعی بودن او و دغدغه­ مندی­ اش برای مردمان و مخاطبانش است.

  خلوت انسان در شلوغی بی ­حاصل روزمر­گی ­هایش آغاز راه نجات و رستگاری درونی وی می­ تواند باشد. روانشناسان حدی از تنهایی را نشانه ­ای از سلامت روح و روان آدمی می­ دانند. عرفا خلوت و تنهایی را برای رسیدن به اهداف الهی واجب و آن را یکی از منزل ­های مؤکد عرفان م ی­دانند. بر این اساس، سه­ گانه­ ی - من، خدا، تنهایی- سال­هاست ذهن مرا به خود  مشغول و مشعوف ساخته است!

با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

احمدمیرابی-پاییز1401-تهران

عنوان و نام پدیدآور:در ازدحام تنهایی:اشعار عاشقانه/احمد میرابی.

79ص.

شابک: 950000ریال،9-611-324-600-978

وضعیت فهرست نویسی:فیپا

موضوع:شعرفارسی-قرن14

Persian poetry--20th century

شماره کتابشناسی ملی:9025084

شاعر:احمد میرابی

         
در آغاز بشر از سرپناه برای ادامه ­ی بقا استفاده می ­کرد؛ امّا با گذر سالیان نه تنها برای زندگی و امرار معاش  به رفاه نسبی رسید، بلکه به انبوه ­سازی و سرمایه­ گذاری در ساخت و فروش خانه و مِلک و زمین پرداخت. بدین دلیل و افزایش تقاضای فراوان در حیطه­ ی خرید و فروش مِلک، بنگاهی برای انجام این فرآیند نیاز بود. ایجاد مرکزی برای خرید و فروش املاک و مستغلات و تبیین روابط در معاملات آن یکی از امور ضروری است.
    «تینا والیانت» در کتاب «روابط در معاملات املاک و مستغلات» در ذیل عناوینی همچون: کسب و کار وابسته به رابطه، روانشناسی مشتری، دسته ­بندی شخصیتی، شجاعت متفاوت بودن، مشتری آماده برای خرید، فرآیند فروش، بازدید از خانه ­ها و 16 مرحله برای فرآیند فهرست­ بندی به امر خرید و فروش املاک و مستغلات پرداخته است. 

با ارزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

دکتر احمد میرابی-پاییز1401

عنوان و نام پدیدآور:روابط در املاک و مستغلات:16 قدم برای موفقیت در معاملات املاک و مستغلات/تینا والینت:ترجمه احمد میرابی.

170 ص.

شابک:1700000 ریال :7-357-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :Relationship real estate:16 steps to real estate success،2022

موضوع:بنگاه های معاملات املاک

Real estate business

بنگاه های معاملات املاک--بازاریابی

Real estate business--Marketing

کارگزاران معاملات املاک

Real state agents

موفقیت در کسب و کار 

Success in business

شماره کتابشناسی ملی:9107384

از نیازهای حیاتی بشر، بر طبق هرم مَزلو، خوراک و پوشاک و مسکن است. نقشِ سرپناه و مسکن، از گذشته تا به امروز، حائز اهمیت بوده است. با توجه به افزایش جمعیت در جهان و کمبود منابع طبیعی و فضای کافی برای اسکان افراد، بدیهی است که یکی از دغدغه­ های انسان امروز، مدیریت این امر است. برای فردی که متصدی این امر است، دانستن فراز و نشیب ­های این کسب و کار و آگاهی بر چند و چون خرید و فروش آن بسیار قابل توجه است.          

   مارک جیمز در این کتاب در نظر دارد که ذیل ده فصل به اموری همچون: پایه ­گذاری، آنچه برای موفقیت به عنوان نمایندة فروش و مشاور املاک لازم است، انتخاب شرکت، روابط دائمی، کاربرد تکنولوژی، ساخت برند شخصی، تسلط بر نحوة فروش، چگونگی فهرست­ نویسی املاک، هنر پیشی گرفتن از رقبا بپردازد.

با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

دکتر احمد میرابی،تابستان1401

عنوان و نام پدیدآور:راهنمای کارگزار مبتدی املاک و مستغلات :چگونه در شروع کار به عنوان یک نماینده فروش،از طریق تاکنیک های بازاریابی املاک و مستغلات ،به برند شخصی بی نظیری تبدیل شویم/مارک جیمز:ترجمه احمد میرابی

130ص.

شابک:950000 ریال :5-322-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :The beginner Real Estate Agent Guide: How To Build a Killer Personal Brand Your First Year As An Agent Through Real Estate Marketing Tactics

موضوع :بنگاه های معاملات املاک--بازاریابی

Real estate business--Marketing

موفقیت در کسب و کار 

Success in business

برندسازی(بازاریابی)

 (Branding( Marketing

شماره کتابشناسی ملی:8971434

 

                                     

در میان نیازهایی که بشر همواره در طول تاریخ آفرینش با آن مواجه بوده، از دیدگاه آبراهام مزلو، خوراک، پوشاک و مسکن از اهمیت بسزایی برخوردار است. داشتن سرپناه همیشه دغدغة اصلی و اساسی انسان بوده است.        

   به دلیل انفجار جمعیت بر روی کرة زمین و بالا رفتن شمار تقاضای مسکن،فعالیت بنگاه ­ها و دفاتر خرید و فروش برای راهنمایی فروشندگان و خریداران از اهمیت دوچندانی برخوردار گردیده است. فعالیت تخصصی در حوزه املاک و مستغلات و ارائه مشاوره حرفه ای و مبتنی بر دانش و تجربه مزیتی ارزش آفرین برای مشاوران املاک می باشد که می تواند ضامن موفقیت ایشان باشد.شبکه سازی و تمرکز بر ایجاد و تقویت روابط و طبیعتاً یادگیری مهارت­ های لازم برای آن عاملی راهبردی برای موفقیت مشاور املاک است.              
   «جان گراف» در کتاب «بینش صحیح» که راهنمایی برای رونق کسب و کار مشاوران املاک است، ذیل هفده فصل به معرفی و ارائة راهکار در این زمینه پرداخته است. وی در اثر ارزشمند خود، به  عوامل شکست، ویژگی مشاوران املاک، مؤسسة کارگزاری مناسب، مدیریت حضور آنلاین و غیره پرداخته است.    

با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

 احمد میرابی – تابستان 1401 - تهران

عنوان و نام پدیدآور:بینش صحیح :راهنمای منطقی برای موفقیت به عنوان مشاور املاک/جان گراف ;ترجمه احمد میرابی.

229ص.

شابک:2100000 ریال :1-320-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی:. Real Insights: the no-nonsense guide to success as areal estate agent2021

موضوع:بنگاه های معاملات املاک--راهنمایی شغلی 

 Real estate business--Vocational guidance

کارگزاران معاملات املاک

 Real state agents

موفقیت در کسب و کار

Success in business

شماره کتابشناسی ملی:9023063

داشتن خانه و کاشانه، از دیرباز همواره یکی از دغدغه­ های بشر بوده است. پس از چندی که بشر در مکانی دائمی سکونت گزید، بدین فکر افتاد که با افزایش جمعیت سیّارة زمین و کمبود فضای ساخت و ساز به خرید و فروش و اجارة املاک و مستغلات بپردازد. در واقع، مِلک از نیازی ضروری به نیازی شغلی تبدیل شد. امروزه شغل نمایندة خرید و فروش املاک و مستغلات، شغلی حیاتی در امر کسب و کار و کارآفرینی است.          
زوجی به نام «کریس بوندز» و «جیمی بوندز» در کتابی با عنوان «نکات عالی پس از 100 تلنگر» در ذیل چهار بخش به توصیف و تشریح نکاتی در حیطة املاک و مستغلات پرداختند که شامل این موضوعات است: پایه و اساس شغل، املاک و مستغلات، همکاری، اجرا، بازمانده و میراث.        

  آنان در ذیل این چهار بخش، راهکارهایی نیز به کارآموزان و مبتدیان ارائه می ­دهند. 

با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

دکتر احمد میرابی-تابستان 1401

عنوان و نام پدیدآور:نکات عالی پس از 100 تلنگر:نکات ،مشاوره ها و درس های آموخته شده در املاک و مستغلات /کریس باندز،جیمی باندز;ترجمه احمد میرابی.

64ص.

شابک:700000 ریال :6-325-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :Top tips after 100 flips: real estate investing tips ،advice and lessons learned، 2022

موضوع:معاملات اموال غیر منقول

Vendors and purchasers

اموال غیر منقول --سرمایه گذاری 

Real estate investment

شماره کتابشناسی ملی:8968332

 

مطالب برگزیده

برای تماس با دکتر احمد میرابی  از این اطلاعات استفاده کنید  : ایران  |  تهران | خ مطهری،بعد از تقاطع سهروردی | تلفن همراه : 09121500624 | ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  |

از اینکه هموطنانم هنگام استفاده از  مطالب و محتوای mirabi .ir رعایت امانت و ذکر منبع را می نمایند سراپا احترام، ادب و سپاس نثارشان می نمایم.