مرد کور و مدیریت تغییر change managment

روزی مرد کوری روی پله های سختمانی نشسته بود و کلاه و تابلویی را کنار خود گذاشته بود روی تابلو خوانده می شد من کور هستم لطفا کمک کنید.روزنامه نگار خلاقی از کنار او می گذشت نگاهی به او انداخت فقط چند سکه درون کلاه بود.
او چند سکه درون کلاه انداخت و بدون اینکه از او اجازه بگیرد تابلوی او را برداشت .آنرا برگرداند و اعلان دیگری روی آن نوشت.
عصر آنروز روزنامه نگار مجددا از آن محل عبور کرد دید کلاه مرد کور از سکه و اسکماس پر شده است.لبخندی زد و به راه خود ادا مه داد.
روی دیگر تابلوی مرد کور او نوشته بود :
امروز بهار است ، ولی من نمی توانم آنرا ببینم.

باور داشته باشید که در اکثر مواقع تغیر کلید حل مشکلات است.برای ایجاد تحول در زندگی ، کسب و کار فقط نیاز به یک تغییر کوچک وجود دارد.نگران نباشید تغییر قرار نیست پایه های زندگی یا کسب و کار شما را ویران کند.بر عکس تغییر می تواند این پایه ها را مستحکم تر و جذاب تر و صد البته کار آمد تر نماید.فرصت تغییر در شیوه ها وروشهای قدیمی را از خود دریغ نفرمایید.لطفا.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
احمد میرابی

مشاوره  تبلیغات ، تجارت الکترونیک ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی برند ؛ علایق و عمده تجارب مرا شامل میشود . در کنار امور شغلی تحصیلات خود را تا مقطع دکتری مدیریت کسب وکار ادامه داده ام.

وبگاه: www.mirabi.ir پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

مطالب برگزیده

برای تماس با دکتر احمد میرابی  از این اطلاعات استفاده کنید  : ایران  |  تهران | خ مطهری،بعد از تقاطع سهروردی | تلفن همراه : 09121500624 | ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  |

از اینکه هموطنانم هنگام استفاده از  مطالب و محتوای mirabi .ir رعایت امانت و ذکر منبع را می نمایند سراپا احترام، ادب و سپاس نثارشان می نمایم.