تبلیغات و برند سازی و بازاریابی

تبلیغات و برند سازی و بازاریابی (11)

بهترین راه برای درک نقش جایگاه برند این است که کار خود را با برندها و درک ماهیت آن شروع کنیم .برند شامل تمام تداعی هایی است که مصرف کنندگان از محصول شما دارند .این تداعی ها تصویر برند را تشکیل می دهند که همراه سطوح آگاهی برند (بدون کمک و با کمک ) ارزش ویژه ی برند شما را تشکیل می دهند.با تکیه بر این تعریف از برندها می توان گفت که هدف از جایگاه یابی برند تعریف و ثبت مجموعه ای از تداعی هایی است که می خواهید مشتریانتان به برند شما نسبت دهند.

کتاب های تالیف شده دکتر احمد میرابی در زمینه تبلیغات ،بازاریابی و برندسازی به شما کمک خواهد کرد که با داشتن یک دورنمای کلی از این منابع روی برند خود سرمایه گذاری کنید ، حرفه خودتان را گسترش دهید و صاحب نفوذ شوید .

مطالب برگزیده

برای تماس با دکتر احمد میرابی  از این اطلاعات استفاده کنید  : ایران  |  تهران | خ مطهری،بعد از تقاطع سهروردی | تلفن همراه : 09121500624 | ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  |

از اینکه هموطنانم هنگام استفاده از  مطالب و محتوای mirabi .ir رعایت امانت و ذکر منبع را می نمایند سراپا احترام، ادب و سپاس نثارشان می نمایم.