تبلیغات و برند سازی و بازاریابی (11)
بهترین راه برای درک نقش جایگاه برند این است که کار خود را با برندها و درک ماهیت آن شروع کنیم .برند شامل تمام تداعی هایی است که مصرف کنندگان از محصول شما دارند .این تداعی ها تصویر برند را تشکیل می دهند که همراه سطوح آگاهی برند (بدون کمک و با کمک ) ارزش ویژه ی برند شما را تشکیل می دهند.با تکیه بر این تعریف از برندها می توان گفت که هدف از جایگاه یابی برند تعریف و ثبت مجموعه ای از تداعی هایی است که می خواهید مشتریانتان به برند شما نسبت دهند.
کتاب های تالیف شده دکتر احمد میرابی در زمینه تبلیغات ،بازاریابی و برندسازی به شما کمک خواهد کرد که با داشتن یک دورنمای کلی از این منابع روی برند خود سرمایه گذاری کنید ، حرفه خودتان را گسترش دهید و صاحب نفوذ شوید .