مشاوره تبلیغات

این سئوال ذهن بسیاری از مدیران را درگیر می کند که ضرورت مشاوره تبلیغاتی چیست ؟

مدیران  شرکتها و کسب و کارها عموما دارای تواناییها و خلاقیتهای لازم برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی هستند و حتی ممکن است نیروهایی را بدین منظور استخدام نموده باشند .

ضرورت انجام مشاوره تبلیغات از چند جهت قابل ارزیابی می باشد :

1.  رقابت ... چالشهای رقابتی شما با رقبا بر سر محصولات یا خدمات عمده توان ذهنی و اجرایی شما را درگیر مینماید ، لذا همواره تبلیغات شما مظلوم و محروم از تمرکز فکری و اجرایی لازم خواهد بود .

2. نداشتن تمرکز و صرف وقت و انرژی برای تولید محتوا و سناریوی تبلیغاتی زمینه ساز یک بازخورد منفی و نه چندان مفید از تبلیغات خواهد شد.

3. انتخاب رسانه -مدیا-  برای اکران تبلیغات از ضرورتی اجتناب ناپذیر برخوردار است . بسیاری از مدیران با روش سعی و خطا سعی در یافتن رسانه و مدیای مناسب برای اکران تبلیغاتشان  هستند و این یعنی بالابردن هزینه و افزایش ریسک شکست کمپین تبلیغاتی شما .

مدیاهای زیر را تصور کنید  :

   تیزر  تلویزیون  | بیلبورد و تبلیغات محیطی درون شهری | روزنامه ها و تبلیغات کاغذی | مدیاهای محلی - تراکت لوکال بنر  | تبلیغات اینترنتی | بیلبورد و تبلیغات محیطی برون شهری و جاده ای  |

 

حالا از موارد بالا تبلیغات اینترنتی را در نظر بکیرید و سعی کنید تصمیم بگیرید کدام یک برای کسب و کار شما و هدف تعیین شده -- برندینگ - فروش   و ..  مناسب است ؟

  تبلیغات اینترنتی :  بنرهای تبلیغی در سایتهای خبری با گرایشات سیاسی مختلف که می تواند برای شما تبعات داشته باشد  - سایتهای تفریحی - سایتهایی با موضوع

سبک زندگی - سایتهای تخصصی - سایتهای تبلیغاتی و نیازمندیها - تبلیغات کلیکی - تبلیغات هدفمند بر مبنای موقعیت جغرافیایی - ایمیل مارکتینک   و....

می بینید ، موضوع کمی پیچیده شد ، تازه این وسط مشکلات دیگه ای هم هست ، تعرفه های عجیب و غریب و تشخیص درست ارزش یا قیمت تبلیغات در یک سایت ، که اخیرا  یکی از چالشهای تبلیغات اینترنتی در ایران گردیده است .

حالا حضور یک مشاور تبلیغات که به صورت متمرکز روی این موضوعات تسلط داره می تونه شما رو در اتخاذ بهترین تصمیم یاری کنه .

این فرصت و شانس رو از خودتان و کسب و کارتان دریغ نکنید .

 

این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)
احمد میرابی

مشاوره  تبلیغات ، تجارت الکترونیک ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی برند ؛ علایق و عمده تجارب مرا شامل میشود . در کنار امور شغلی دارای بیش از 1000 صفحه شعر و نثر آهنگین بوده و به کوهنوری علاقه ای ویژه دارم.

وبگاه: www.mirabi.ir پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

دیدگاه‌ها   

+2 #4 tibablog 1395-07-29 13:44
ممنون عالی بود
نقل قول کردن
+1 #3 احمد میرابی 1395-07-06 09:06
به نقل از حافظ:
سلام.

مطلب جالبی بود. بنظر حقیر تبلیغات کلیکی و مخصوصا ایمیل مارکتینگ اگر به زبانی بسیار ساده باشد ، بهترین نوع برندینگ و انواع دیگر اهداف تبلیغاتی میباشد.

تشکر.

سلام
سادگی در تبلیغات بسیار مهم و اثرگذار است ولی اینکه تبلیغات کلیکی یا ایمیل مارکتینگ بهترین نوع برندینگه محل سئوال و بحثه . مدیای تبلیغات متغیر وابسته است و نه مستقل . یعنی برای هر کاری رسانه میتونه مثبت یا منفی باشه .
نقل قول کردن
+2 #2 حافظ 1395-06-26 18:02
سلام.

مطلب جالبی بود. بنظر حقیر تبلیغات کلیکی و مخصوصا ایمیل مارکتینگ اگر به زبانی بسیار ساده باشد ، بهترین نوع برندینگ و انواع دیگر اهداف تبلیغاتی میباشد.

تشکر.
نقل قول کردن
+2 #1 احمد میرابی 1394-12-13 11:43
به نقل از سایت آگهی 98:
سلام . خلاصه میگم که خوندنش سخت نباشه / بنده سایت دارم با موضوع آگهی رایگان برای کل کشور ، همانند سایت دیوار با تغییراتی ظاهری . من به یه شریک و یا سرمایه گذار با سرمایه ای نه چندان زیاد نیاز دارم . کمک کنید لطفا


دوست عزیز
اطلاعات داده شده کافی نیست
لطفا شرحی از تواناییها و داشته های خود برایم بفرستید . کسب و کاری که شما وارد آن شده اید جز کسب و کارهای دشوار ---برخلاف ظاهر آن --- می باشد .ماهیت کسب و کارهایی شبیه دیوار از نوع c2c بود و اهمیت برندسازی در انها بسیار زیاد است .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب برگزیده

برای تماس با احمد میرابی  از این اطلاعات استفاده کنید  : ایران  |  تهران | خ بهشتی(عباس آباد) | تلفن همراه : 09121500624 | ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  |

از اینکه هموطنانم هنگام استفاده از  مطالب و محتوای mirabi .ir رعایت امانت و ذکر منبع را می نمایند سراپا احترام، ادب و سپاس نثارشان می نمایم.