احمد میرابی

احمد میرابی

مشاوره  تبلیغات ، تجارت الکترونیک ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی برند ؛ علایق و عمده تجارب مرا شامل میشود . در کنار امور شغلی تحصیلات خود را تا مقطع دکتری مدیریت کسب وکار ادامه داده ام.

نشانی وبگاه: http://www.mirabi.ir

سخن مولف:

کتاب راهنمای کارآفرینی کاربردی از یک دغدغه و یک فکر قدیمی در ذهن من نشات گرفته است.سال ها تجربه در حوزه کارآفرینی مرا به این باور رساند که تسلط و یا حداقل آشنایی با مفاهیم ،دایره واژگان و راهبردهای کارآفرینی می تواند در نقش یک شتاب دهنده برای کارآفرینان عمل کند.از آنجایی که از نظر نگارنده زمان گران ترین سرمایه یک کارآفرین می باشد.عناصر موثر در صرفه جویی درزمان می تواند واجد ارزشی بی پایان برای یک کارفرین باشد.

در این کتاب در هشت فصل تلاش نموده ام صفر تا صد آنچه که برای کارآفرینان مورد نیاز است را فراهم نموده باشم.خواننده محترم باید توجه داشته باشد که بدیهی است اشتیاق و سخت کوشی، کمی استعداد و عوامل محیطی در کنار مطالعه این کتاب می تواند موجب موفقیت یک کارآفرین گردد.صرف مطالعه ی کتاب های حوزه کارآفرینی نمی تواند نقشی موثر و کارآمد برای نیل به موفقیت برایتان فراهم نماید.

دکتر احمد میرابی 

تهران -پاییز 1402

عنوان و نام پدیدآور:راهنکای کارآفرینی کاربردی/مولف احد میرابی،ویراستار حمیده ستوده 

مشخصات ظاهری:166 ص:مصور، جدول

شابک:5-50-5601-622-978

وضعیت فهرست نویسی:فیپا

یادداشت:کتابنامه :ص(161)-166

موضوع:کارآفرینی 

Entrepreneurship

شماره کتابشناسی ملی:9334330

 

 

مدیریت فرآیند برندسازی و به تبع آن ،گسترش کسب و کار ،یکی از دغدغه های جدی و همیشگی مدیران کسب و کارها و کارآفرینان بوده هست و خواهد بود.بر این اساس ،در اثر پیش رو ، در قالب عناوینی چون مبانی برند چیست، مزایای برند چیست؟ارزش ویژه برندچیست؟ تصویر برند چیست؟عملکرد برند چیست؟مدیریت برند چیست؟و همه آنچه که باید در مورد برند بدانیم ،تلاش نموده ام تا به خواننده شناختی علمی،اصولی و منسجم از فرایند مدیریت برند ارائه دهم.

بدون شک موفقیت کسب و کار و خصوصا گسترش آن ،بدون توجه دقیق به مفاهیم برندسازی کاری عبث و بیهوده خواهد بود.سال ها تجربه ی من در کار کردن با شرکت ها و صاحبان کسب و کار برایم مسجل ساخته که عدم درک صحیح از مفاهیم برندسازی مشکلات بسیاری را برای ایشان ایجاد نموده است.در کنار این واقعیت ،توجه به این مساله که امروز برند قدرتمند می تواند به موتور محرک فروش و توسعه سازمان تبدیل شود .اهمیت آشنایی با مفاهیم مدیریت برند را برای کارآفرینان دوچندان نموده است.بر این اساس امیدوارم تلاش با مفاهیم مدیریت برند را برای کارآفرینان دوچندان نموده است.بر این اساس امیدوارم تلاش نگارنده برای ارائه این اث بتواند راهگشای مدیران کسب و کار در حوزه مدیریت برند باشد.

  به امید سربلندی و ابادانی ایران عزیز 

تابستان 1402

دکتر احمد میرابی

سرشناسه:میرابی ،احمد 1358-

عنوان و نام پدید آور:رازهای مدیریت برند از تئوری تا عمل/مولف احمد میرابی

مشخصات ظاهری:174 ص

شابک:4-15-5601-622-978

موضوع:برندسازی(بازاریابی)

      Branding(Marketing) 

برندسازی(بازاریابی) -- ایران 

Branding(Marketing)--Iran

شماره کتابشناسی ملی:9228325

                                            


برای انتقال پیام در دنیای پر رمز و راز و پیچیده  کسب و کار و هر گونه ارتباط با محیط پیرامون انتخاب ابزار مناسب از حیث کارآمدی و اثر بخشی ضرورتی اجتناب ناپذیر  می باشد . تولید محتوا و انتشار صحیح آن یکی از کارآمدترین و اثربخش ترین ابزار های توسعه کسب و کار در دنیای مدرن می باشد که در بستر فن آوری های نوین و شبکه های اجتماعی دارای ابعادی وسیع می باشد.   
 در واقع می توان گفت «محتوا» شاه­ کلید هر کسب و کاری برای گشودن دروازه­ های موفقیت است.
نویسنده  کتاب پیش رو، ذیل فصول هفتگانه، کوشیده ­است، پیرامون قیمت پیشنهادی، بازاریابی محتوا، ساختار نفوذ و اقتدار و اختیار، SEO، راهکارها، داستان­ سرایی برند، نقشه­ برداری محتوا، جذب مشتریان ثابت و توزیع محتوا، مطالب مفیدی به خوانندگان مشتاق ارائه دهد. در این ترجمه، اصطلاحات با دقت وسواس ­گونه انتخاب شده ­اند تا مطالب زبان اصلی را به بهترین شکل ممکن به مخاطب مشتاق فارسی زبان منتقل کنند.اشتیاق خوانندگان محترم همواره بهترین مشوق این کمترین در ترجمه و تالیف کتاب ها بوده است.

با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

احمد میرابی – تابستان 1401 - تهران

عنوان و نام پدیدآور:بازاریابی محتوا،هفت گام آسان بر راهکار محتوایی،تولید محتوا،بهینه سازی موتور جست و جو و حق چاپ/سانتینو اسپنسر;ترجمه احمد میرابی.

121 ص.

شابک:1200000 ریال :978-622-264-298-3

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :Content Marketing: 7 Easy Steps to Master Content Strategy

Content Creation، Search Engine Optimization & Copywriting

موضوع:بازاریابی--جنبه های اجتماعی

Marketing--Social aspects

بازاریابی اینترنتی

Internet marketing

بازاریابی هدفمند

Target marketing

شماره کتابشناسی ملی: 8909967

شابک:3-298-264-622-978

در جهان کسب و کارهای نوین، و در شلوغی بی حد و مرز برندها، «تجاری­ سازی» امری حیاتی و ضروری به شمار می ­رود. کار­آفرینان و صاحبان کسب و کار همواره با گام نهادن اصولی، با بهره ­گیری از روش ­های نوین تجاری ­سازی، سبب افزایش بازدهی و بهره­ وری سازمان خویش می ­شوند. «جان اوبوچون» در کتاب «همه چیز را با تجاری­ سازی، آسان کنید» در ذیل فصول هفتگانه که شامل این عناوین می­ شود: تجاری­سازی، گام ­های تجاری­ سازی، اجزای تجاری­ سازی، اصول تجاری ­سازی، انواع تجاری­ سازی، مدیریت شرکت تجاری و ارزش ­های تجاری، به معرفی امر تجاری­ سازی و روش­ های اجرای آن در کسب و کار پرداخته است.      

 مترجم کتاب پیشِ­رو، با در نظر داشتن نگرش مؤلف اصلی اثر، سعی در ترجمه­ ی سلیس و روان اثر کنونی داشته است و با حفظ امانت معنای اصلی متن، به انتقال مفاهیم اساسی کتاب مبادرت ورزیده است. مخاطبان فارسی ­زبان این اثر، همواره در آثار قبلی نیز با انتقال نظرات و پیشنهادات خویش سعی در بهبود زبان این اثر داشته­ اند، امید است که پیرامون این کتاب نیز یاری گر ما باشند.

با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

دکتر احمد میرابی-تابستان1401

عنوان و نام پدیدآور:همه چیز را با تجاری سازی،آسان کنید/جان اوبشان;ترجمه احمد میرابی;

88 ص.

شابک:900000 ریال :4-11-5254-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :Branding made easy

موضوع:برندسازی(بازاریابی)

 Branding Marketing

موفقیت در کسب و کار 

Success in business 

شماره کتابشناسی ملی:8945162

 

در جهانِ پُر تکاپو و رقابتی کسب و کار، این­که بتوانید با کمک برند سازی شخصی، کسب و کار و ارزش های  آن را در ذهن مشتری جایگیر سازید، بسیار دشوار و نیازمندِ به کارگیری استراتژی­ های پیچیده و خاص است. در کتاب «راز و رمزهای برندسازی شخصی» نویسنده در ذیل پنج فصل به اموری همچون: چیستی برند، اهمیت برندسازی شخصی، آشنایی با برندسازی شخصی، آفرینش نام تجاری خودتان، ایجاد استراتژی برای برندسازی شخصی، بازسازی تصویر و نام تجاری، درآمدزایی با برند شخصی، ثبت اثر انگشت برای برند شخصی و نحوه ­ی استفاده از برند شخصی در رسانه ­های اجتماعی پرداخته است.

   مترجم این اثر تلاش نموده است تا در انتقال این مفاهیم به شکل دقیق و صحیح ظرافت فکری و زبانی به خرج دهد تا مخاطب فارسی زبان ضمن لذّت بردن از متن سلیس اثر،به استفاده از آموزه های کاربردی این کتاب مبادرت ورزد .

 با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

 دکتر احمد میرابی – تابستان 1401 - تهران

عنوان و نام پدیدآور:راز و رمزهای برندسازی شخصی ; برای مبتدی ها،استراتژی های کاربردی،درآمدزایی با نام تجاری و تبدیل شدن به یک مهره ی برتر در رسانه های اجتماعی/دیوید هالند; ترجمه احمد میرابی.

88 ص

شابک:900000 ریال :3-92-7908-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :  Personal branding secret for beginners، winning  strategies to creat

موضوع:برندسازی(بازاریابی)

 Branding Marketing

برندسازی (بازاریابی)--جنبه های روانشناسی 

Branding(Marketing)--Psychological aspects

شماره کتابشناسی ملی:8915402

 

فیلیپ کاتلر می گوید «بازاریابی مسابقه ای است که خط پایان ندارد» و در این مسابقه برند می تواند در ایجاد  توانایی برای ادامه مسیر نقشی موثر و کارآمد ایفا کند.        
بدیهی است در جهان امروز که به قول «مَک لوهان»، جامعه شناسِ معاصر، همچون «دهکده­ ای» است، در شلوغی و ازدحام کسب و کارها در بازار و جلب توجه مشتریان نقش آفرینی برند به یک ضرورت و الزام قطعی تبدیل می شود .

 تجربه سال ها فعالیت علمی و اجرایی در حوزه تبلیغات، برندسازی و مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کارها و صد البته نقش راهبردی برند در این مسیر، در کنار علائق شخصی ام، انگیزه ی مقتضی برای من فراهم کرد تا کتاب سِتُرگِ «کسب و کار از راه برندسازی» اثر «آنتونی رابرت گنزل» را برای فارسی زبانانِ جهان که علاقه مند به حوزه ی برندسازی هستند، ترجمه کنم.

کسب دانش،مهارت و سپس تجربه و به کارگیری موثر برند در توسعه کسب و کار می تواند به عنوان یک وجه متمایز کننده برای هر کسب و کاری تلقی شود. گزافه نیست که بگوییم در دنیای امروز بدون برند و برندسازی موفقیت و رشد کسب و کار امری تقریبا نشدنی است.         

 با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

  احمد میرابی – تابستان 1401 - تهران

عنوان و نام پدیدآور :  کسب و کار از راه برندسازی :روی برند خود سرمایه گذاری کنید ،حرفه خودتان را گسترش دهید و صاحب نفوذ شوید/آنتونی رابرت گنزل; ترجمه احمد میرابی.     

شابک:850000 ریال :4-233-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :The business of branding you: invest in your personal brand، grow your career، and gain influence 2021

موضوع:موفقیت در کسب و کار 

Success in business

 برندسازی(بازاریابی)

Branding Marketing

طرح نویسی در کسب و کار 

Proposal writing in business

شماره کتابشناسی ملی:8823123

با همه ­گیری ویروس کووید 19، کرونا و رکود اقتصاد جهانی ناشی از آن و ورشکسته شدن صنایع بزرگ، برخی از افراد به این فکر افتادند که کسب و کاری کوچک از آنِ خود، راه ­اندازی کنند. سرمایة اندک و ریسک ناشی از نابودی آن، این افراد را به راه ­اندازی کسب و کارهای کوچک، ترغیب نمود. امّا افراد برای این راه­ اندازی، تجربه و علم چندانی نداشتند؛ به ناچار به یادگیری این مهارت­ ها مبادرت ورزیدند.    
 مهارت­ هایی که در این کتاب ارزشمند اثر رابرت مک کارتی به شکل ساده و صمیمی آورده شده است. مؤلف اصلی اثر در ذیل دوازده فصل به تشریح و توصیف آن پرداخته است. این فصول دوازده­گانه عبارتند از: ایدة سودآور، انتخاب مدل کسب و کار، ملاحظات حقوقی، امور مالی راه­ اندازی، نوشتن طرح کسب و کار، استراتژی و هویت، راه ­اندازی یک وب­سایت، راه ­اندازی رسانه­ های اجتماعی، بازاریابی رسانه­ های اجتماعی، فهرست ایمیل و تبلیغات پولی.  

مترجم بسیار کوشیده است که ضمن امانتداری از مفاهیم اثر زبان اصلی، این مفاهیم را به شکل ساده و صریح به مخاطب فارسی ­زبان ارائه کند.   

 با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز
دکتر احمد میرابی  -پاییز1401      

عنوان و نام پدیدآور:راه اندازی کسب و کارهای کوچک : چگونه یک کسب و کار راه اندازی کنیم و از ایده و طرح کسب و کار به بازاریابی و سنجش برویم ؟/رابرت مکارتی;ترجمه احمد میرابی.

203 ص.

شابک:1800000ریال :4-329-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :...business startup: how to start a

موضوع:کسب و کار خرد 

Small business

کسب و کار خرد --مدیریت 

Small business --Managment

شماره کتابشناسی ملی:8967848

 

 

در دنیای پر هیاهو و شتاب­زده ­ی کسب و کار ها ، اهمیت برند و جایگاه ­یابی آن بر کسی پنهان نیست. به منظور موفقیت در برند سازیِ کسب و کار، بررسی زوایای مختلف برند بایستی مورد توجه قرار گیرد. در کتاب پیشِ رو که به عنوان کتابی کاربردی برای ترجمه و ارائه به مخاطب فارسی زمان برگزیده شده است به مباحثی همچون: چیستی برند، مفهوم جایگاه­یابی برند، توسعه­ ی جایگاه­ یابی برند، 26 قلمرو الهام­بخش برند، ارتباط انسانی داستان برند، مرحله ­ی واگرایی و هم­ گرایی، تفکر گروهی و اشتباهات رایج در جایگاه­ یابی برند پرداخته شده است.         
 هر کار­آفرین حرفه­ ای و یا صاحب کسب و کاری که دغدغه­ ی ماندگاری برند را دارد، در تلاش و تکاپو است که با درک کامل از برند و جاگاه ­یابی آن به تثبیت و ترویج برند خویش بپردازد. بدیهی است که در این مسیر صعب و دشوار، به دانشی نیازمند است که تصویر روشنی از آینده­ کسب و کار خود داشته باشد. یادگیری این دانش و به کار بستن آن ها می ­تواند عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار در تثبیت برندشان باشد.امید که ترجمه­ ی این اثر در سرزمین­مان ایران، برای صاحبان کسب و کار در حیطه­ ی برند و جایگاه ­یابی آن مثمر ثمر باشد.

با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

احمد میرابی – تابستان 1401 - تهران    

عنوان و نام پدیدآور: جایگاه یابی برند ;دستورالعملی ساده برای جایگاه یابی جذاب و سریع برند/اولی اپل بام;ترجمه احمد میرابی.

145 ص

شابک:1100000 ریال :0-299-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :The berand  positioning workbook

موضوع:برندسازی(بازاریابی)

 Branding Marketing

موفقیت در کسب و کار

Success in business

شماره کتابشناسی ملی:8914942

 

بشر از آغاز که غارنشین بوده به داستان­ پردازی علاقه ­مند بوده است و با نقش کردن تصاویر شکار، ماجرای موفقیت خویش را برای هم ­نوعان خویش به تصویر کشیده است. این میل بشر به داستان­ سرایی از ابتدای آفرینش همراه آدمی بوده است. «تریشا فولتون» در کتاب «اسرار داستان­ سرایی» در ذیل فصول پنجگانه به این موارد پرداخته است: چه داستان ­هایی را دوست داریم؟، قلاب، فرمول برای داستان­ سرایی.       
 فولتون در این کتاب، مخاطب را ترغیب می ­کند که داستانی منحصر به فرد از زندگی خود بسازد و به بهترین شکل ممکن آن را توصیف کند و به رشته­ ی تحریر بیاورد. راهکارهایی که فولتون در این کتاب ارائه می­ دهد برای مخاطب خواننده بسیار راهگشا خواهد بود.     

 از خوانندگان محترم این کتاب خواستاریم که همچون گذشته نظرات و پیشنهادات خوب و سازنده­ی خویش را از ما محروم نکنند و در هرچه روان و فصیحی­ تر شدن مطالب این کتاب یاری­ گر ما باشند

 با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

 احمد میرابی – پاییز 1401 - تهران

عنوان و نام پدیدآور:اسرار داستان سرایی :10 برنامه داستان سرایی که می توانید از آن ها رونویسی کنید/تریشا ال.فولتون;ترجمه احمدمیرابی

74ص.

شابک:800000 ریال :9-324-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :Storytelling secrets: the ultimate guide for personal brands: a little story goes a long way (marketing for personal brands)، 2022

موضوع:برندسازی(بازاریابی)

( Branding (Marketing

معرفی خود

Self-persentation

شماره کتابشناسی ملی:8967850

 


در جهان پُر هیاهوی کسب و کار، برند همواره به عنوان ستون فقرات پشبرد و توسعه کسب و کار محسوب می شود. در پسِ حضور هر برندی، باید داستانی خلق شود تا برای مخاطبان برند، ارزش آفرین باشد.
ترجمه و تالیف چندین کتاب در حوزه برند با هدف ایجاد منابع بروز ، ساده و قابل فهم برای همگان در دستور کار اینجانب قراردارد  و این کتاب دومین کتاب ترجمه شده از حدود 10 جلد کتاب می باشدکه به علاقمندان  تقدیم می شود.در انتخاب کتاب ها به بروز بودن ( چاپ 2021 و 2022)، سادگی و توضیح روان مفاهیم دقت شده است.      
کتاب پیش رو در یازده فصل با عنوان داستان ­سرایی برند به زبان فارسی ترجمه شده است  که در قالب این فصول، مخاطبِ مشتاق را با چند و چونِ ایجاد برند، هویت برند، شناسایی مشتریان ایده ­آل، دلیل واقعی خرید ایشان، اهمیت زبان برند، هنر موقعیت ­یابی و ذکر برندهای موفق جهان کسب و کار آشنا می سازیم.
  هدف در این کتاب، ارائه ­ی مجموعه ­ای به زبان ساده و کاربردی برای ایجاد و خلق برند و توسعه­ ی آن بوده است. امید که اثرِ پیشِ رو مقبول نظر اهالی سرزمینِ کسب و کار واقع شود.               
                                                                                        

با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

 دکتر احمد میرابی – تابستان 1401 - تهر             

عنوان و نام پدیدآور:داستان سرایی برند،محتوای تحول آفرین/ان.کی.پارک;ترجمه احمد میرابی.

70ص.

شابک:850000 ریال :978-622-7908-87-9

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :Brand storytelling the content game changer

موضوع:برندسازی(بازاریابی)

 Branding Marketing

موفقیت در کسب و کار

Success in business

بازاریابی 

Marketing

شماره کتابشناسی ملی:8894044

                                                                    

صفحه1 از5

مطالب برگزیده

برای تماس با دکتر احمد میرابی  از این اطلاعات استفاده کنید  : ایران  |  تهران | خ مطهری،بعد از تقاطع سهروردی | تلفن همراه : 09121500624 | ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  |

از اینکه هموطنانم هنگام استفاده از  مطالب و محتوای mirabi .ir رعایت امانت و ذکر منبع را می نمایند سراپا احترام، ادب و سپاس نثارشان می نمایم.